Als je een nieuwe reis begint, vergt dat nogal wat voorbereidingen.
Hieronder vind je er enkele.
Voor Nathalie gingen we op zoek naar een R1. Met succes.
De R1 van Nathalie nakijken in mijn garage en voorzien van volledig synthetische Putoline-olie.
Samen met Nathalie bij Felix & Jos voor headset en GPS.
Het valt niet echt onder preparatie, maar publiciteit is ook belangrijk. Daarom hebben Nathalie en ik stickers laten maken door Will Schouten van het prachtige logo, ontworpen door Thijs Wessels.
Voor de ‘NathaSja Tour 2018’ bezoeken Nathalie en ik bedrijven wiens producten m’n vorige avonturen mogelijk hebben gemaakt. Heel veel dank!
Hier zijn we op bezoek bij Arai.
Het moment van de dag: Op de foto met Max Verstappen z’n 2017 Red Bull-helm!
Voor de best mogelijke vering gaan Nathalie en ik naar Hyperpro.
Tijdens mijn ‘2001-2006 R1-Wereldreis’ ging ik van start met originele vering.
Nadat ik was overgegaan op Hyperpro, kwam ik erachter -op normale wegen, de racebaan en off-road- op wat voor een kameel ik al die tijd had gereden en dacht: “Dat nooit meer”.
Zo’n 335.000km geleden is het OSCO-kettingsmeersysteem op mijn R1 gemonteerd en nog steeds werkt het perfect.
Gedurende m’n wereldreis haalde ik gemiddeld 38.855km uit een ketting- en tandwielensetje.
Mede om die reden komt er ook eentje op Nathalie haar R1!
Vullen van het OSCO-kettingsmeersysteem.
Nathalie’s vader transformeert haar motor tot een ‘Reis-R1’. Je ziet waar hij zijn inspiratie haalde.
Natuurlijk moet Nathalie ook zelf aan de slag.
.
.
.
Frans, Nathalie's vader, bezig met opbouwen.
Zakelijk
R1 Goes Extreme, Maashees, Nederland KVK: 171 97 499